سلام دوستم

.
  • ۰
  • ۰

دیشب خواب دیدم که با دوچرخه دارم میچرخم توی خیابونها

خسته نمیشدم,یه حالت خیلی خوبی بود

دوتا کار نمایشی هم میکردم,اولیش این بود ک روی فرمون مینشستم و به سواری ادامه میدادم و از روی موانع کوچیک هم خیلی باحال میپریدم با همون استایل.پا هم میزدم حتی,ولی نمیدونم چطوری

حرکت بعدی چیزی تو مایه های دیوار مرگ بود

یعنی یکی دو متر رو روی دیوار صاف مثل اب خوردن حرکت میکردم

یادمه روی دیوار یه دبیرستان دخترونه و زیر پنجره ش ک باز بود و چنتا دختر داشتن بیرون رو نگاه میکردن هم این کارو کردم

خودم تعجب میکردم ک چطور میتونم اینکارارو انجام بدم و باور هم کرده بودم ک در واقعیت هستم

سرانجام دوچرخه کند شد و پا زدن سخت شد و نگاه کردم دیدم لاستیک عقب تاب برداشته و گیر کردخ به بدنه و پیاده شدم و داشتم میرفتم سمت دوچرخه سازی که بیدار شدم

خواب لذت بخشی بود ولی اخرش بد تموم شد

  • ۹۶/۰۷/۱۶
  • مصطفی

نظرات (۲)

:)
پاسخ:
هر گلی ی خاری داره
بلاگفا اونطوری
این بلاگ هم اینطوری
پرانتز و گیومه هارو برعکس میکنه
الان برای من با فایرفاکس معلوم نیست مخاطبم لبخند زده و یا ناراحته
لبخند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی