سلام دوستم

.
  • ۰
  • ۰

عنوان

عجیب هست تاثیر شرایط روی ادم

فکر نمیکردم تا این حد بنده شرایط باشم

تا این حد نسیم روزگار اینور اونورم بکنه

غر زدن نیست,صرفن یک تعجبه

قبلن ثبات برام ارزش بود

بی ثباتی های دیگران رو با زره بین پیدا میکردم و براشون تاسف میخوردم

الان ک ن ثبات دارم و ن انچنان ارزشی براش قاعلم پس میخوام تغییر رو تجربه کنم

میخوام شرایط رو تغییر بدم

در مسیر وزشهای  دوست داشتنی و موافق قرار بدم خودمو و ب جای فکر کردن ب کشیدن دیوار جلوی باد ی منقل بذارم بلال درست کنم,چ بلالی,شیر بلال

درسته ک فرود بخاطر پای حرفش موندن شد فرود و ماندگار این قوه حافظه نم کشیده شد اما بها های سنگینی هم پاش داد

اصلن شاید بجای راوی؛ کیمیاگر رو خونده بودم اون دوران، الان کلی فرق داشتم

خوب شد ی چیزی پیدا کردم تقصیرا رو بندازم گردنش


ایام خاصی هست




  • ۹۶/۰۵/۱۱
  • مصطفی

نظرات (۱)

به نظر مزخرف ترین روشو برای انجام بهترین کار ممکن انتخاب کردی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی